مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 14:522022-02-14حوادث

کشف 15 کیلو تریاک در خودروی پراید


جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 15 کیلو گرم تریاک جاساز شده در سواری پراید و دستگیری یک نفر در عوارضی قزوین-کرج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات اطلاعاتی و فنی یکی از قاچاقچیان مواد مخدر را که قصد انتقال مقادیر قابل توجهی مواد خریداری شده به قزوین را داشت شناسایی، و دستگیری وی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: برابر هماهنگی انجام شده با فرمانده انتظامی شهرستان آبیک و البرز 2 اکیپ از ماموران عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر استان به همراه 2 اکیپ از ماموران مبارزه با مواد مخدر آبیک و کلانتری بیدستان به مسیرهای احتمالی تردد متهم اعزام شدند.

عبدالمالکی ادامه داد: متهم با خودرو سواری پراید در حال انتقال مواد به سمت قزوین، در عوارضی قزوین-کرج متوقف و در بازرسی از خودرو، 15 کیلو گرم تریاک که به صورت ماهرانه ای جاساز شده بود کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان ضمن تاکید بر معضلات بی شماری که مصرف مواد مخدر با خود به همراه دارد، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 15 کیلو تریاک در خودروی پراید

کشف 15 کیلو تریاک در خودروی پراید