موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - باشگاه استقلال - متناسب سازي - سازمان تامين اجتماعي - وزير دفاع اسراييل - برنامه و بودجه - فرمانده انتظامي ملاير - دبير جشنواره فيلم فجر - رييس كميسيون آموزش مجلس - هزينه درمان - ليگ برتر بانوان كشور - يگان حفاظت محيط زيست فارس - كنگره - جان چمپيون - علي آقا محمدي - لباس آرژانتين - حقوق و مزايا - رديابي گوشي هاي سرقتي - لوله گستر اسفراين

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 14:572022-02-14بين الملل

کی یف: پیوستن به ناتو اولویت اوکراین است


پس از اظهارات روز گذشته سفیر اوکراین در انگلیس، یکی از سخنگویان رییس جمهور اوکراین تأکید کرد که عضویت در ناتو همچنان اولویت برتر اوکراین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پس از آنکه سفیر اوکراین در انگلیس در مصاحبه با شبکه بی بی سی از صرفنظر کی یف برای پیوستن به ناتو در صورت عدم حمله روسیه به این کشور خبرداده بود، یکی از سخنگویان ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین تأکید کرد که عضویت اوکراین در ناتو قطعاً همچنان برای این کشور یک اولویت است.

وادیم پریستایکو سفیر اوکراین در لندن در مصاحبه با رادیو بی بی سی تاکید کرده که در صورت جلوگیری از وقوع جنگ با روسیه کی یف ممکن است موافقت کند که به هیچ وجه به ناتو نخواهد پیوست.

خبرگزاری دویچه وله آلمان در این خصوص گزارش کرد، یکی از سخنگویان دفتر رییس جمهور اوکراین با رد این اظهارات تصریح کرد که آرزوی اوکراین برای پیوستن به ناتو و اتحادیه اروپا یک اولویت برتر و قطعی است و وزارت خارجه این کشور نیز یک گام فراتر گذاشت و گفت که تضمین امنیت اوکراین در گرو پیوستن این کشور به ائتلاف ناتو است.

سرگیی نیکیفوروف سخنگوی زلنسکی در این خصوص گفت: این مسیر (پیوستن به ناتو) نه تنها در قانون اساسی منعکس شده است بلکه با رضایت کامل مقامات و جامعه است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کی یف: پیوستن به ناتو اولویت اوکراین است

کی یف: پیوستن به ناتو اولویت اوکراین است