مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 15:022022-02-14سياسي

بادامچیان: اکنون آمریکا بیش از هر شرایطی محتاج برگشت به برجام است


دبیرکل حزب موتلفه اسلامی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را حقیقتی برخاسته از سنت الهی و استوار بر پایه محکم ولایت استوار دانست که با اراده شکوهمند ملت با عزت، - دبیرکل حزب موتلفه اسلامی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را حقیقتی برخاسته از سنت الهی و استوار بر پایه محکم ولایت استوار دانست که با اراده شکوهمند ملت با عزت، حق جو و استقلال طلب ایران در مقابله با ظلم و جور رژیم شاهنشاهی در بهمن ماه سال 1357شکوفا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسدالله بادامچیان با تقدیر از حضور با شکوه مردم در جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی علیرغم شرایط کرونایی ادامه داد: امروز گفتمان انقلاب اسلامی علی رغم تمام دشمنی ها در منطقه و جهان، نفوذ کرده و پیشرفت های علمی، صنعتی، تکنولوژیکی در حوزه های هسته ای، انرژی، نانو، موشکی، پزشکی و.

شیطان و شیاطین را متزلزل و عصبانی کرده است و آنها مایوس از براندازی نظام اسلامی ایران، در جنگ روانی و سایبری و تحریک های اقتصادی فعال شده اند.

وی ادامه داد: گام دوم انقلاب اسلامی، جهاد تبیین در برابر تهاجم ترکیبی دشمن است و حزب موتلفه اسلامی با تکیه بر خدا محوری، تحول تکاملی حزبی خود را متناسب با گام دوم انقلاب اسلامی آغاز کرده است و می داند که حدود جنگ امروز، دامنه شناختی، ادراکی و سایبری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بادامچیان: اکنون آمریکا بیش از هر شرایطی محتاج برگشت به برجام است

بادامچیان: اکنون آمریکا بیش از هر شرایطی محتاج برگشت به برجام است