مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 15:122022-02-14پزشكي

اُمیکرون یک سرماخوردگی ساده نیست


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بر خلاف تصور همگان، اُمیکرون یک سرماخوردگی ساده نبوده و در افراد مختلف، علائم و تاثیرات متفاوتی را بروز می دهد.

- ایسنا/بوشهر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بر خلاف تصور همگان، اُمیکرون یک سرماخوردگی ساده نبوده و در افراد مختلف، علائم و تاثیرات متفاوتی را بروز می دهد.

عبدالمحمد خواجه ییان صبح امروز در نشست استانی ستاد کرونا ضمن یادآوری شدت بالای بیماری زایی در سویه اُمیکرون، اظهار کرد: در هفته سوم دی حدود 80 فرد مبتلا به کرونا مبتلا شناسایی شده که این آمار در هفته گذشته(هفته دوم بهمن ) به 3 هزار و 636 مورد رسیده است.

درصد مثبت شدن برای رنگ بندی بسیار مهم است که در دی 8/2 درصد و در شرایط حاضر 40/1 درصد افراد مثبت شناسایی شده است.

وی ضمن اشاره به افزایش موارد بستری در استان بوشهر ، افزود: میزان بستری ها از 4 درصد در ماه گذشته به 55 درصد در هفته گذشته رسیده است که بیشترین میزان بستری شدن را با 17/4 درصد در شهرستان گناوه و کمترین میزان بستری را با 3/7 درصد در شهرستان جم شاهد بوده ایم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به افزایش میزان فوت ناشی از کرونا، تصریح کرد: موارد فوت از یک مورد در ماه گذشته به 22 مورد در شرایط فعلی رسیده است که بیشترین میزان کشندگی در شهرستان گناو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اُمیکرون یک سرماخوردگی ساده نیست

اُمیکرون یک سرماخوردگی ساده نیست