مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 15:172022-02-14سياسي

مدیران پاسخگوی تصمیم گیری ها در حوزه مدیریت بحران باشند


سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک گفت: در حوزه مدیریت بحران، تمام امور و تصمیم گیری ها اهمیت حیاتی دارد که مدیران باید پاسخگو باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس در قزوین، حامد فتوحی در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان آبیک که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد، با اشاره به معرفی سخنگوی ستاد مدیریت بحران در اسرع وقت اظهار کرد: تعدد منابع خبری در مواقع بحرانی، مانع از اقدام سریع و تصمیم گیری واحد خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از تلاش امدادگران، دستگاه های اجرایی، امدادی، سپاه و بسیج و شهروندان زیاران در امداد رسانی اخیر به 16 کوهنورد گرفتار شده در گردنه ایلوند و امداد رسانی به موقع و نجات کوهنوردان افزود: در عملیات نجات کوهنوردان هرچند ستاد مدیریت بحران شهرستان موفق عمل کرد، اما این ستاد با نواقص و کمبودهایی مواجه بود که رفع نواقص و تجهیز این ستاد به طور ویژه در دستور کار قرار دارد.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک ادامه داد: در زمان وقوع بحران تک تک مدیران موظف به همکاری تمام وقت هستند و باید تمام امکانات و تجهیزات مجموعه را در اختیار فرمانداری و ستاد بحران شهرستان قرار دهند.

فتوحی یکی از شاخص های ارزیابی  مدیران را نحوه حضور، همکاری و فعالیت آنان در مواقع بحرانی دانست و تصریح کرد: در بحث مدیریت بحران لازم است شهرک ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران پاسخگوی تصمیم گیری ها در حوزه مدیریت بحران باشند

مدیران پاسخگوی تصمیم گیری ها در حوزه مدیریت بحران باشند