مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 15:222022-02-14حوادث

انهدام شبکه اخلال در نظام ارزی در خوزستان


فرمانده انتظامی خوزستان از شناسایی و انهدام باند شبکه ای و سازمان یافته اخلال در نظام ارزی و اقتصادی کشور در استان خوزستان خبر داد.

- سردار سید محمد صالحی اظهار کرد: در راستای مبارزه با مجرمان اقتصادی و تعامل با ادارات و مقامات قضایی، در اوایل آبان ماه سال 1399 گزارشی مبنی بر اخلال در نظام اقتصادی (پولی و بانکی) توسط سه شرکت صوری و کاغذی به پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان واصل شد که موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی این پلیس قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: با 10 ماه تلاش شبانه روزی و استعلامات متعدد از سازمان ها و ادارات مربوطه مشخص شد که سه شرکت مذکور در سال 1397 با ایجاد رانت و روابط ناسالم با مدیریت امور شعب و دیگر کارمندان یکی از بانک های عامل استان خوزستان طی 118 فقره حواله، جمعا بیش از 18 هزار میلیارد ریال به میزان 58 میلیون و 789 هزار و 358 یورو ارز دولتی، معادل 18 هزار و 742 میلیارد و 47 میلیون و 330 هزار و 400 ریال جهت واردات کالای اساسی را دریافت، ولی هیچ گونه کالایی وارد نکرده اند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: در این راستا با همکاری اداره اطلاعات و سازمان بازرسی استان 9 نفر اعم از کارمندان بانک، مدیران شرکت، دلالان و واسطه ها شناسایی و طی چندین مرحله عملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام شبکه اخلال در نظام ارزی در خوزستان

انهدام شبکه اخلال در نظام ارزی در خوزستان