مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 15:272022-02-14سياسي

تاکید بر ضرورت افزایش خوابگاه های متاهلین با توجه به افزایش جمعیت دانشجویی


با توجه به افزایش جمعیت دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری نیاز به خوابگاه های متاهلین بیشتر شده است که در این زمینه استفاده از کمک های خیّرین ضروری است.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از وزارت علوم، هاشم داداش پور رییس سازمان امور دانشجویان کشور امروز دوشنبه 25 بهمن ماه 1400 در آیین معارفه سرپرست دانشگاه شهید باهنر کرمان و تجلیل از ریاست سابق این دانشگاه گفت: از میان افراد خیّر حوزه آموزش عالی می توانیم به مرحوم افضلی پور اشاره کنیم که فردی خیّر و نیک اندیش بود و بنیان دانشگاه شهید باهنر کرمان را در کرمان گذاشت.

وی اظهار داشت: روند رشد جمعیتی تحصیلات تکمیلی در کشور به شدت افزایش یافته و حدود 30 درصد از دانشجویان کشور، دانشجویان تحصیلات تکمیلی هستند و دانشجویان این مقاطع نیازهایی دارند که یکی از آنها، خوابگاه های متاهلی است و در این حوزه نیاز به تلاش بیشتر داریم.

داداش پور تصریح کرد: دانشگاه های برتر دنیا عمده رشد خود را مدیون افراد و نهادهای خیّر و نیک اندیش هستند و مردم جامعه سرمایه گذاری کرده اند و اگر قرار است دانشگاهی رشد یافته و به سمت اثرگذاری در جامعه برود جز با کمک افراد نیک اندیش میسر نمی شود.

وی در پایان از خدمات محمدعلی طاهر رییس سابق دانشگاه شهید باهنر کرمان تقدیر و برای حسین اکبری فرد آرزوی موفق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر ضرورت افزایش خوابگاه های متاهلین با توجه به افزایش جمعیت دانشجویی

تاکید بر ضرورت افزایش خوابگاه های متاهلین با توجه به افزایش جمعیت دانشجویی