مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 15:322022-02-14سياسي

مراسم بزرگداشت چهلمین روز تدفین شهید گمنام در دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، مراسم بزرگداشت چهلمین روز تدفین شهید گمنام در دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با حضور احمد ریواده معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان، - مراسم بزرگداشت چهلمین روز تدفین شهید گمنام در دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با حضور خانواده شهدا و ایثارگران و مسئولان استان و شهرستان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، مراسم بزرگداشت چهلمین روز تدفین شهید گمنام در دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با حضور احمد ریواده معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان، مصطفی مرادی مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان، محمد هادی مظاهری مشاور استاندار سمنان در امور ایثارگران، خانواده شهدا و ایثارگران، مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه و مسئولان استان و شهرستان سمنان برگزار شد.

حجت الاسلام اکرمی، معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان در این مراسم با اشاره به روایت و سخنان ائمه اطهار (ع) بیان داشت: آرزوی شهیدان در بهشت این است که دوباره زنده شوند و در راه خداوند به شهادت برسند تا کرامت خداوند را دوباره تجربه کنند.

اکرمی با تاکید بر اینکه زمانی که انسانی به شهادت می رسد با ریختن اولین قطره خونش بر روی زمین خداوند تمام گناهانش را می بخشد افزود: ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم بزرگداشت چهلمین روز تدفین شهید گمنام در دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان

مراسم بزرگداشت چهلمین روز تدفین شهید گمنام در دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان