مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 15:472022-02-14سياسي

اولویت سازمان حج برای تسهل زیارت


در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اعلام شد که رویکرد تسهیل زیارت، اولویت مسئولان حج و زیارت در دوره جدید فعالیت این سازمان خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو سازمان حج و زیارت امروز به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی تشکیل و آخرین تحولات در حوزه های حج، عمره و اعتاب مقدسه در عراق و سوریه بررسی شد.

در این نشست بر تسهیل زیارت در دوره مدیریت جدید سازمان حج و زیارت تاکید شد و آقای سید صادق حسینی رییس جدید این سازمان تصریح کرد: حوزه اجرا تلاش خواهد کرد با ارائه بسته های متنوع به حداکثر مطالبات زائران پاسخ دهد.

وی با بیان برنامه ریزی انجام شده برای عتبات نوروزی و اعزام زائرانی که برای سفر سوریه پیش ثبت نام کرده اند، افزود: اتخاذ تدابیر مناسب توسط سازمان حج و زیارت با توجه به احتمال از سرگیری سفر زمینی زائران به عراق بدون اخذ روادید ضرورت دارد.

وی همچنین نقش نظارتی سازمان حج و زیارت را در سفرهای زیارتی به خارج از کشور یادآور شد و در ادامه گفت: در این سازمان در حال حاضر بیش از سی سامانه وجود دارد که امکان تجمیع، ارتقا و حذف مواردی که امکان پذیر است با هدف رضایتمندی بیشتر زائران و تسهیل امور، کارشناسی و انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت سازمان حج برای تسهل زیارت

اولویت سازمان حج برای تسهل زیارت