مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 15:522022-02-14سياسي

معاون سیاسی استانداری گیلان: مدیران انقلابی باید میدانی باشند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه مدیران انقلابی باید درکنار مردم و میدانی باشند، گفت: فرصت خدمت به مردم مسئولیت سنگینی است که باید به نحو احسن انجام گیرد.

- معاون سیاسی استانداری گیلان: مدیران انقلابی باید میدانی باشند ایسنا/گیلان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه مدیران انقلابی باید درکنار مردم و میدانی باشند، گفت: فرصت خدمت به مردم مسئولیت سنگینی است که باید به نحو احسن انجام گیرد.

حسین مصطفی پور در جلسه تکریم و معارفه معاونین فرمانداری و بخشدار مرکزی شهرستان رشت که در فرمانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام اظهار کرد: جایگاهی که امروز به جوانان واگذار می شود، امانتی است که به عنوان مسئولیت سپرده می شود، این امانت توسط مردم عزیز شهرستان سپرده شده زیرا همه فرصت ها و مسئولیت ها متعلق به مردم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان افزود: خدمت به مردم توفیقی است که توسط خداوند به امانت گذاشته شده و باید تا مادامی که در این جایگاه قرار دارید امانتدار خوبی باشید.

فرصت خدمت به مردم مسئولیت سنگینی است که باید به نحو احسن انجام گیرد.

وی با بیان اینکه مدیران انقلابی باید درکنار مردم و میدانی باشند، ادامه داد: هیچ کدام از مدیران و مسئولین، رسالتی مهمتر از خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون سیاسی استانداری گیلان: مدیران انقلابی باید میدانی باشند

معاون سیاسی استانداری گیلان: مدیران انقلابی باید میدانی باشند