مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 16:022022-02-14سياسي

همایش «حکمرانی در ایران» در دانشگاه خوارزمی برگزار می شود


اولین همایش بین المللی حکمرانی و کشورداری در ایران روز 28 بهمن 1400 در دانشگاه خوارزمی بصورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

- ، غلامرضا کریمی گفت: اولین همایش بین المللی حکمرانی و کشورداری در ایران روز 28 بهمن 1400 در دانشگاه خوارزمی بصورت حضوری و مجازی برگزار می گردد.

کریمی گفت: تجربه ها و اقدامات گسترده صورت گرفته در طول 43 سال مدیریت جمهوری اسلامی فرصت مناسبی است که در فضایی عالمانه و نقادانه نوع حکمرانی و کشورداری مبتنی بر نظام مردم سالاری دینی مورد بررسی و تجزیه و تحلیل عمیق قرار گیرد.

بر همین مبنا همایش بین المللی حکمرانی و کشورداری در ایران را در حال برگزاری هستیم تا اساتید و نخبگان کشور و جهان بتوانند ضمن نقد و ارزیابی عملکردهای گذشته، مسیرهای مناسب تر حکمرانی و کشورداری را پیش روی جامعه، دولت و نظام سیاسی قرار دهند.

استاد روابط بین الملل دانشگاه خوارزمی گفت: ما به پوست انداری در عرصه کشورداری نیاز داریم و اگر تاکنون بخش های از حاکمیت و جامعه در مقابل حکمرانی مطلوب، مقاومت کرده اند مسلماً در زیر ضربات محکمی که در عرصه عمل بر آنها وارد خواهد شد بیشتر با واقعیت ها و صحنه عمل کنار خواهند آمد.

وی افزود: ناکارامدی در عرصه حکمرانی، اصلاح طلب و اصولگرا و یا انقلابی و عملگرا نمی شناسد و همه مسئولان باید تبعات تصمیمات غلط خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش «حکمرانی در ایران» در دانشگاه خوارزمی برگزار می شود

همایش «حکمرانی در ایران» در دانشگاه خوارزمی برگزار می شود