مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 16:172022-02-14سياسي

رییس جمهور: در مذاکرات وین، تحریم ها باید به صورت واقعی برداشته شود


رییس جمهور روابط ایران و ایرلند را برادرانه و سازنده دانست و اظهار داشت: تهران - دوبلین از ظرفیت های گسترده ای برای تحکیم و افزایش سطح روابط در حوزه های مختلف تجاری و اقتصادی برخوردار هستند که استفاده از این ظرفیت ها به نفع توسعه و آبادانی دو کشور است.

- رییس جمهور روابط ایران و ایرلند را برادرانه و سازنده دانست و اظهار داشت: تهران - دوبلین از ظرفیت های گسترده ای برای تحکیم و افزایش سطح روابط در حوزه های مختلف تجاری و اقتصادی برخوردار هستند که استفاده از این ظرفیت ها به نفع توسعه و آبادانی دو کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید ابراهیم رییسی روز چهارشنبه در دیدار سایمون کاوونی وزیر خارجه ایرلند با اشاره به ظرفیت های همکاری دو کشور در بخش های مختلف از جمله انرژی، علم و فناوری، صنعت و کشاورزی، گفت: حجم روابط و تبادلات تجاری دو کشور می تواند بسیار بیشتر از سطح کنونی باشد.

تهران مصمم است روابط خود با کشورهای دوست و مستقل را هر چه بیشتر ارتقاء دهد.

رییس جمهور با اشاره به رویکرد ایرلند در مناسبات سیاسی و اقتصادی جهان گفت: از استقلال ایرلند در مقابل آمریکا و برخی کشورهای اروپایی استقبال می کنیم.

رییسی اولویت و محور اصلی سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در دوره جدید را حفظ منافع ملت ها و احترام متقابل دانست و خاطر نشان کرد: آنچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: در مذاکرات وین، تحریم ها باید به صورت واقعی برداشته شود

رییس جمهور: در مذاکرات وین، تحریم ها باید به صورت واقعی برداشته شود