مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 17:022022-02-14اقتصادي

جزییات توزیع میوه شب عید/ امسال میوه را گران نخرید


معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان تعاون روستایی کشور گفت: امسال میوه شب عید از طریق سامانه هوشمند توزیع و درب منازل تحویل می شود.

- ، اسماعیل قادری فر بعد از ظهر دوشنبه در آیین افتتاح واحد سورت و بسته بندی میوه در ارومیه با بیان اینکه محصولاتی که برای تنظیم بازار شب عید خریداری می شود از نظر کیفی درجه یک است، توزیع از طریق سامانه هوشمند و درب منازل تحویل می شود افزود: از نظر قیمتی هم 25 تا 30 درصد زیر قیمت روز بازار عرضه خواهد شد پس گران خریدن با نیت فروش گران تر قویاً تکذیب می شود.

وی در خصوص خرید گرانی میوه شب عید و احتمال افزایش نرخ میوه گفت: بر اساس دستورالعمل ها سیب خریداری شده با میانگین 8500 تا 10 هزار تومن سیب ممتاز کوهپایه ای است که از باغداران، سورتینگ داران و بخش خصوصی خریداری شده و 3 تا 3,500 تومان هزینه های تبعی شامل حمل و نقل، سورتینگ و سردخانه و سود مباشرین اضافه می شود.

قادری فر با بیان اینکه هدف ما صیانت از بازار مصرف و آرامش بخشی به بازار مصرف در شب عید و ماه رمضان است افزود: میوه های خریداری شده بر اساس سهمیه های کارگروه های تنظیم بازار استانی در حال حمل و ذخیره سازی در استان های هدف است و 20 اسفند تا 15 فروردین عرضه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات توزیع میوه شب عید/ امسال میوه را گران نخرید

جزییات توزیع میوه شب عید/ امسال میوه را گران نخرید