مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 17:022022-02-14سياسي

آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به 160 روستای محروم استان همدان


امروز و همزمان با سراسر کشور عملیات اجرایی آبرسانی به 160 روستای محروم استان همدان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی بسیج آبرسانی به 160 روستای محروم استان همدان در قالب پروژه های محرومیت زدایی همزمان با سراسر کشور و به مناسبت میلاد امیرالمومنین علی(ع) آغاز شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در این مراسم با بیان اینکه این پروژه با محوریت شرکت آب و فاضلاب استان و پیمانکاری قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) انجام می شود اظهار کرد: در این پروژه آبرسانی به تمام روستاهای استان همدان مدنظر است که شامل 10 مجتمع آبرسانی و 62 تک روستا و در مجموع 160 روستا است.

فرهاد بختیاری فر با بیان اینکه در این پروژه بالغ بر 150 هزار نفر در روستاهای استان از نعمت آب سالم و پایدار برخوردار می شوند گفت: قرارداد 509 میلیارد تومانی با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) منعقد شده که طبق تفاهمنامه قرار است 80 درصد این مبلغ توسط شرکت آب و فاضلاب از محل اعتبارات ردیف های طرح های آبرسانی و 20 درصد از طرف قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در قالب خدمات  فنی تامین و اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه این پروژه به مدت 30 ماه انجام و مجموعا 800 کیلومتر خط انتقال، شبکه آبرسانی و اصلاح شبکه اجرایی می شود عنوان کرد: احداث 20 باب مخزن زمینی و هوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به 160 روستای محروم استان همدان

آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به 160 روستای محروم استان همدان