مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 17:172022-02-14اقتصادي

تأمین نیروی انسانی سازمان جهادکشاورزی همدان در اولویت


مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت جهاد کشاورزی گفت: تأمین نیروی انسانی سازمان جهادکشاورزی همدان در دستور کار قرار می گیرد.

- به گزارش، هوشنگ محمدی دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه سرپرست سازمان جهادکشاورزی همدان عنوان کرد: از آمار و اطلاعات بخش کشاورزی رنج می بریم چراکه اگر توزیع یارانه ها و نهاده ها دچار بحران شود به دلیل اطلاعات و داده و آمارها است.

وی با بیان اینکه در این زمینه سامانه های بخش کشاورزی با تعدد سامانه ای روبرو هستند و این موضوع سردگمی را برای کشاورزان به همراه داشته است، اظهار کرد: باید رصدخانه ای در حوزه کشاورزی راه اندازی شود تا این موارد کاهش یابد.

مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه 5 موضوع محوری را در حوزه کشاورزی مستمر رصد می کنیم، از رصد محورهایی چون امنیت غذایی، ایجاد رصدخانه اطلاعات کشاورزی، سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، سنددار کردن اراضی کشاورزی و رفع تداخلات دیپلماسی غذایی نام برد.

محمدی ادامه داد: بالغ بر 70 درصد تولیدات کشاورزی کشور در 15 استان کشور است که یکی از آنها نیز استان همدان است، بدین ترتیب نگاه ما به حوزه کشاورزی همدان نگاهی ملی است.

وی با بیان اینکه استان همدان دارای سالیانه 5 میلیون تن محصولات بخش کشاورزی در عرصه غذایی کشور است، به تولیداتی چون سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین نیروی انسانی سازمان جهادکشاورزی همدان در اولویت

تأمین نیروی انسانی سازمان جهادکشاورزی همدان در اولویت