مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 17:222022-02-14سياسي

طرح هادی 400 روستای گلستان نیازمند بازنگری مجدد است


مدیرکل بنیاد مسکن گلستان با بیان این که طرح هادی 400 روستای استان نیازمند بازنگری است، گفت: طرح هادی 100 روستای گلستان در اولویت بازنگری قرار گرفته است.

- ، سید محمد حسینی بعدازظهر دوشنبه در نشست با مجمع نمایندگان استان، اظهارکرد: بنیاد مسکن برای توسعه و عمران روستاها طرح های مختلفی را در دست اقدام دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان افزود: در شاخص تهیه طرح های هادی در استان وضعیت خوبی داریم و با اینکه این شاخص در کشور 98 درصد است اما در گلستان برای 100 درصد روستاهای بالای 20 خانوار طرح هادی تهیه شده و حتی برای 50 روستای با جمعیت کمتر از 20 خانوار هم طرح تهیه کرده ایم.

حسینی به کمبود اعتبارات در حوزه بازنگری طرح های هادی روستایی هم اشاره کرد و افزود: طرح هادی حدود 40 درصد روستاها نیازمند بازنگری است و طبق دستورالعمل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باید سالانه طرح های مربوط به 10 درصد این روستاها بازنگری شود.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان با بیان اینکه طرح هادی 400 روستای استان نیازمند بازنگری است، گفت: براساس برخی اولویت ها مانند جمعیت و نرخ رشد آن، نیازمندی های روستاها و غیره 100 روستا را در اولویت بازنگری قرار داده ایم.

وی گفت: شاخص شروع طرح هادی در روستاهای کشور 52 درصد بوده اما در گلستان این شاخص به حدود 72 درصد رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح هادی 400 روستای گلستان نیازمند بازنگری مجدد است

طرح هادی 400 روستای گلستان نیازمند بازنگری مجدد است