مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 17:322022-02-14سياسي

تلویزیون سامسونگ صدا دارد اما تصویر ندارد، علت چیست؟


در این مقاله به بررسی این مورد می پردازیم که به چه علت تلویزیون سامسونگ صدا دارد اما تصویر ندارد و اینکه برای رفع این مشکل چه باید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، یکی از رایج ترین مشکلاتی که برای تلویزیون های برندهای مختلف اتفاق می افتد، این است که تلویزیون صدا دارد اما تصویر ندارد.

تلویزیون برند سامسونگ نیز از این قضیه مستثنی نیست، یعنی تلویزیون LED سامسونگ شما نیز در یک برهه زمانی ممکن است صدا داشته باشد اما تصویری را نمایش ندهد.

در این مواقع اولین اقدام شما در جهت رفع مشکل، باید عیب یابی از تلویزیون سامسونگ باشد تا بتوانید متناسب با علت مشکل، برای رفع آن اقدام کنید.

در این مقاله از نمایندگی تعمیر سامسونگ دیبا پشتیبان با گردآوری مجموعه ای از عوامل رایج که موجب می شود تلویزیون ال ای دی سامسونگ، صدا بدون تصویر داشته باشد، سعی داریم که راهنمای مفیدی پیش روی شما قرار دهیم تا در زمان و هزینه رفع مشکل تلویزیون خود صرفه جویی کنید.

عوامل موثر در اینکه تلویزیون LED سامسونگ، صدا دارد اما تصویر ندارد مشکل پریدن تصویر تلویزیون سامسونگ می تواند علت های مختلفی داشته باشد که در زیر به بررسی رایج ترین علل این پیشامد و توضیح دقیق مهم ترین علت آن خواهیم پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلویزیون سامسونگ صدا دارد اما تصویر ندارد، علت چیست؟

تلویزیون سامسونگ صدا دارد اما تصویر ندارد، علت چیست؟