مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 17:422022-02-14حوادث

انهدام شبکه اخلال در نظام ارزی کشور در خوزستان/ 9 نفر دستگیر شدند


فرمانده انتظامی خوزستان از شناسایی و انهدام باند شبکه ای و سازمان یافته اخلال در نظام ارزی و اقتصادی کشور و دستگیری 9 متخلف در این استان خبر داد.

- ، سردار سید محمد صالحی درباره جزییات خبر اظهار کرد: در راستای مبارزه با مجرمان اقتصادی و تعامل با ادارات و مقامات قضایی، گزارشی در اوایل آبان ماه سال 1399 مبنی بر اخلال در نظام اقتصادی (پولی و بانکی) توسط 3 شرکت صوری و کاغذی به پلیس امنیت اقتصادی خوزستان واصل شد که موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با 10 ماه تلاش شبانه روزی و استعلامات متعدد از سازمان ها و ادارات ذیربط مشخص شد که 3 شرکت مذکور در سال 1397 با ایجاد رانت و روابط ناسالم با مدیریت امور شعب و دیگر کارمندان یکی از بانک های عامل استان در 118 فقره حواله به میزان 58 میلیون و 789 هزار و 358 یورو ارز دولتی، معادل 18 هزار و 742 میلیارد و 47 میلیون ریال برای واردات کالای اساسی دریافت ولی هیچ گونه کالایی را وارد نکردند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: در این راستا با همکاری اداره اطلاعات و سازمان بازرسی استان 9 نفر اعم از کارمندان بانک، مدیران شرکت، دلالان و واسطه ها شناسایی و در چندین مرحله عملیات مختلف دستگیر و با قرار مناسب در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام شبکه اخلال در نظام ارزی کشور در خوزستان/ 9 نفر دستگیر شدند

انهدام شبکه اخلال در نظام ارزی کشور در خوزستان/ 9 نفر دستگیر شدند