مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 19:022022-02-14فرهنگي

خاطره گویی های متعدد علیرضا قزوه در یک نشست تئاتری


نشست هنر تاجیکستان با خاطره گویی های علیرضا قزوه و شعرخوانی های مکرر حاضران برگزار شد و در این برنامه بارها تاکید شد که ایران و تاجیکستان یکی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این نشست به عنوان یکی از برنامه های جنبی چهلمین جشنواره تئاتر فجر برگزار شد که طی آن دو کارگردان تایجکستانی حاضر در برنامه تقدیر شدند.

قادر آشنا، مدیر کل هنرهای نمایشی، هوشنگ توکلی، به نمایندگی از جامعه هنری، محمود شالویی، مشاور وزیر، محمود سالاری، معاون امور هنری، زاهدی، سفیر تاجیکستان در ایران، صابری، سفیر ایران در تاجیکستان، کیانی، از مدیران سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و افضلی، مدیر بنیاد رودکی از حاضران در این برنامه بودند که در طبقه دوم تالار وحدت برگزار شد.

در آغاز این نشست که عصر روز دوشنبه 25 بهمن ماه برگزار شد، قادر آشنا به حاضران خوشامد گفت و از گسترش روابط فرهنگی با تاجیکستان به عنوان کشور دوست و برادر ابراز خوشحالی کرد.

در ادامه محمود سالاری، با تبریک میلاد حضرت علی، به ارایه تعریفی از واژه فرهنگ در لغت نامه، پرداخت و از تئاتر به عنوان فرهنگی ترین هنرها یاد کرد چراکه این هنر بدون حضور تماشاگر و بروز بیرونی، اتفاق نمی افتد.

او اظهار امیدواری کرد مراودات فرهنگی بین دو کشور بیش از پیش رخ بدهد و از اعلام آمادگی معاونت هنری برای ایجاد گسترش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطره گویی های متعدد علیرضا قزوه در یک نشست تئاتری

خاطره گویی های متعدد علیرضا قزوه در یک نشست تئاتری