مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 19:122022-02-14سياسي

موقعیت اجتماعی در انتخاب محل احداث مسکن ملی حائز اهمیت است


استاندار اردبیل با تاکید بر سرعت بخشی به عملیات اجرایی واحدهای طرح جهش ملی مسکن، انتخاب زمین متناسب و با موقعیت اجتماعی را حائز اهمیت دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری، سیدحامد عاملی در جلسه شورای مسکن استان اظهار کرد: محلی که برای احداث واحدهای طرح جهش مسکن انتخاب می شود، باید در شأن اجتماعی و تربیتی انسان ها بوده و برای زندگی اجتماعی مناسب باشد.

وی افزود: در احداث این واحدها نباید تنها به جنبه واحد مسکونی بودن محدود شویم، بلکه لحاظ کردن فضاهای عمومی به نحو شایسته و در شأن تربیتی و انسانی ضروری است.

استاندار اردبیل بیان کرد: اگر به این مقوله ها و نیازهای اجتماعی و معنوی انسان ها توجهی نشود، مشکلات جبران ناپذیری ایجاد می شود.

عاملی با اشاره به برنامه دولت برای احداث 63 هزار و 500 واحد در طول چهار سال در استان اردبیل تصریح کرد: باید متقاضیان واقعی از بین ثبت نام کننده ها از سوی راه و شهرسازی استخراج و برنامه ریزی های لازم برای تامین زیرساخت های لازم انجام شود.

وی ادامه داد: آن دسته از متقاضیانی که از دستگاه های اجرایی مختلف ثبت نام کرده اند، لازم است در صورت داشتن زمین در داخل حریم شهر ، مجوزهای لازم برای آغاز عملیات اجرایی احداث مسکن را دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موقعیت اجتماعی در انتخاب محل احداث مسکن ملی حائز اهمیت است

موقعیت اجتماعی در انتخاب محل احداث مسکن ملی حائز اهمیت است