مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 19:172022-02-14پزشكي

مردم در تعطیلات پیش رو از رفت وآمد خودداری کنند


با توجه به افزایش موارد بستری و سرپایی همچنان خطر بیماری برای همه مردم منطقه وجود دارد، باید مراقبت کنیم تا خدایی نکرده تعداد بستری ها و موارد فوتی افزایش پیدا نکند هر چند که متاسفانه در حال حاضر موارد مبتلا به کرونا .

- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت: با توجه به افزایش موارد بستری و سرپایی همچنان خطر بیماری برای همه مردم منطقه وجود دارد، باید مراقبت کنیم تا خدایی نکرده تعداد بستری ها و موارد فوتی افزایش پیدا نکند هر چند که متاسفانه در حال حاضر موارد مبتلا به کرونا در جنوب کرمان به خصوص موارد ابتلا و بستری کودکان همچنان روند افزایشی دارد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت کرمان گفت: سهل انگاری مردم خطر زیادی برای سلامت خانواده ها دارد و به تبع جامعه را نیز درگیر می کند لذا باید در اعیاد رجب و تعطیلات پیش رو از رفت و آمد و ترددهای غیرضرور خودداری و دید و بازدید ها را محدود شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ علی اصغر خیرخواه عصر امروز در جلسه هیئت رییسه دانشگاه ضمن تبریک میلاد امام علی علیه السلام و با اشاره به وضعیت شیوع سوش امیکرون در جنوب کرمان اظهار کرد: با توجه به وضعیت قرمز رنگبندی اکثر شهرها در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت باز هم بر رعایت پروتکل ها تاکید میکنیم و اینکه افرادی که واکسیناسیون را تکمیل نکرده اند هر چه سریعتر به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در تعطیلات پیش رو از رفت وآمد خودداری کنند

مردم در تعطیلات پیش رو از رفت وآمد خودداری کنند