مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 22:372022-02-14سياسي

زندانیان بیمار را باید متفاوت از سایر زندانی ها دانست


رییس کل دادگستری استان تهران درباره زندانیان مبتلا به برخی امراض جسمی، روحی و روانی گفت باید تلاش کرد با استفاده از تاسیسات ارفاقی زمینه آزادی افرادی که منع قانونی ندارند، - به نقل از دادگستری کل استان تهران، علی القاصی مهر روز دوشنبه در نشست شورای کاهش جمعیت کیفری و ساماندهی زندانیان با اشاره به آسیب های موجود در حوزه زندان بر لزوم پیگیری به موقع درخواست های زندانیان تاکید کرد.

وی افزود: اقدامات پیشگیرانه در حوزه زندان از اهمیت ویژه ای برخوردار است که عمدتاً بر اساس بررسی و پیگیری درخواست ها و مشکلات زندانیان است.

هشدار درمورد فرار احتمالی صاحبان نفوذ از مجازات رییس کل دادگستری استان تهران نسبت فرار احتمالی صاحبان نفوذ از مجازات با تمارض به بیماری هشدار داد و گفت: ممکن است افرادی با تمارض و ادعای ابتلا به برخی بیماری ها در صدد سوءاستفاده از گواهی پزشکی به عنوان ابزاری برای فرار از مجازات و کیفر باشند بنابراین باید نسبت به این موضوع حساسیت داشت و مراقب بود تا افراد سودجو از این ترفند استفاده نکنند و در مقابل، باید نسبت به افراد بیمار و اشخاصی که بیم سرایت بیماری به آن ها وجود دارد، مراقبت کرد.

القاصی مهر پیشگیری از مشکلات حوزه زندان را در گروی عمل به وظایف در مقابل زندانیان و اهتمام در پیگیری تکالیف مندرج در دستو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندانیان بیمار را باید متفاوت از سایر زندانی ها دانست

زندانیان بیمار را باید متفاوت از سایر زندانی ها دانست