مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 22:572022-02-14سياسي

سه اولویت اصلی قرارگاه محرومیت زدایی سپاه برای سال 1401


معاون هماهنگ کننده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه گفت: برای سال 1401 نیز برنامه های بسیار خوبی در حوزه آب و راه روستایی، اشتغال و کمک های اجتماعی خواهیم داشت.

- سردار سید ضیاالدین حزنی، معاون هماهنگ کننده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، امروز 25 بهمن ماه در مراسم آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به برخی از روستاهای خراسان جنوبی اظهار کرد: سپاه در کنار وظیفه اصلی خود که دفاع از نظام است بحث محرومیت زدایی را نیز پیگیری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه بیان کرد: از جمله افتخارات ما به عنوان پاسدار این است که در همه حوادث چه سیل و زلزله در کنار مردم و هموطنان عزیز بوده ایم و هیچگاه آنان را تنها نگذاشتیم.

سردار حزنی ادامه داد: در حال حاضر در سپاه، قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و قرارگاه پیشرفت و آبادانی تشکیل شده تا بتواند گام های مؤثری در راستای رفع مشکلات مردم مناطق محروم بردارد و در این زمینه برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه تلاش ما در راستای رفع عقب ماندگی های سال های گذشته و رفع مشکلات مردم است، افزود: ما در سپاه از حل مشکلات مردم و محرومیت زدایی خسته نمی شویم و این روحیه در همه رده های سپاه وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه اولویت اصلی قرارگاه محرومیت زدایی سپاه برای سال 1401

سه اولویت اصلی قرارگاه محرومیت زدایی سپاه برای سال 1401