مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 23:422022-02-14اقتصادي

ظرفیت های شهرستان دشتی با جذب سرمایه گذاران احیا می شود


فرماندار دشتی با تاکید بر اینکه بروکراسی های اداری برای سرمایه گذاران رفع می شود، گفت: ظرفیت های بالقوه ای در شهرستان وجود دارد که تلاش داریم با جذب سرمایه گذاران آنها را احیا کنیم.

- ، علی بحرانی دوشنبه شب در گفت وگو با رادیو بوشهر با اشاره به ظرفیت های شهرستان اظهار داشت: شهرستان دشتی در حوزه گردشگری، صنعتی، دریا، شیلات، کشاورزی از ظرفیت بالایی برخوردار است.

فرماندار دشتی افزود: موانع پیش رو سرمایه گذاران در سطح شهرستان رفع می شود.

بحرانی با بیان اینکه شهرستان در زمینه کشاورزی در استان و کشور پیشتاز است، ادامه داد: شهرستان در زمینه احداث نیروگاههای خورشیدی ظرفیت بسیار خوبی دارد و در حال حاضر نیز به دنبال سرمایه گذار در منطقه شنبه برای رفع مشکل برق آنجا هستیم.

وی اضافه کرد: در حوزه کشاورزی نیز به دنبال توسعه کشت های گلخانه ای در جهت افزایش کیفیت محصولات و صرفه جویی در مصرف آب هستیم.

فرماندار دشتی به وضعیت نانوایی های شهرستان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت نانوایی ها به نسبت گذشته بهبود یافته و 500 کیسه آرد نیز به سهمیه شهرستان اضافه شده است.

وی خاطر نشان کرد: برای تکمیل پروژه های راهسازی نیز به دنبال اعتبارات ملی هستیم و اعتبارات استانی جوابگو تکمیل این طرح ها نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های شهرستان دشتی با جذب سرمایه گذاران احیا می شود

ظرفیت های شهرستان دشتی با جذب سرمایه گذاران احیا می شود