موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - دبيركل حزب الله لبنان - همسان سازي حقوق - حزب الله لبنان - دبيركل حزب الله - شهادت سردار - كاروان ورزش ايران - خارجي هاي فوتبال ايران - بازار تاريخي اراك - طرح هاي اقتصادي - انتخابات فلسطين اشغالي - مبينا فلاح - نوتروني - بازي نفت آبادان و آلومينيوم - هيئت مديره باشگاه پرسپوليس - انتخابات شورها - تنگ كوشك - تخت هاي بيمارستان - مارسل دسايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 00:022022-02-14ورزشي

دبیر: برای کشتی گیران قهرمانی جهان مهمتر از بازی های آسیایی است


برای کشتی گیران مسابقات قهرمانی جهان مهمتر از بازی های آسیایی است اما برای وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برعکس است و باید این دوگانگی را مدیریت کنیم.

- رییس فدراسیون کشتی گفت: برای کشتی گیران مسابقات قهرمانی جهان مهمتر از بازی های آسیایی است اما برای وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برعکس است و باید این دوگانگی را مدیریت کنیم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا دبیر در پاسخ به این پرسش که بالاخره فدراسیون تصمیم گرفت که کدام تیم در بازی های آسیایی 2022 شرکت کند؟ تصریح کرد: دیدگاه ها در کشتی نسبت به بازی های آسیایی متفاوت است.

بدون تعارف، برای کشتی گیران مسابقات قهرمانی جهان مهمتر از بازی های آسیایی است اما برای وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بازی های آسیایی مهمتر است و در این میان یک دوگانگی وجود دارد.

برای نمونه بازی های آسیایی 1974 تهران با مسابقات جهانی استانبول همزمان شد و منصور برزگر و محسن فره وشی در بازی های آسیایی شرکت کردند اما هنوز بعد از گذشت این همه سال می گویند ما باید در مسابقات جهانی شرکت می کردیم و آنجا مدال می گرفتیم.

اکنون ما باید این دوگانگی را مدیریت کنیم با توجه به اینکه کسی هم در اتحادیه جهانی نداشتیم با وجود تمام پیگیری ها نتوانستیم تاریخ مسابقات را جابجا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر: برای کشتی گیران قهرمانی جهان مهمتر از بازی های آسیایی است

دبیر: برای کشتی گیران قهرمانی جهان مهمتر از بازی های آسیایی است