مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 00:122022-02-14اجتماعي

مسابقه عکاسی «پاسداشت پدران زمینی و آسمانی» در لرستان برگزار می شود


معاون آموزش و پرورش لرستان از برگزاری مسابقه عکاسی «پاسداشت پدران زمینی و آسمانی» ویژه دانش آموزان استان خبر داد.

- مسابقه عکاسی پاسداشت پدران زمینی و آسمانی در لرستان برگزار می شود ایسنا/لرستان معاون آموزش و پرورش لرستان از برگزاری مسابقه عکاسی پاسداشت پدران زمینی و آسمانی ویژه دانش آموزان استان خبر داد.

حجت اله مؤمنی در تشریح برنامه های ویژه ایام ولادت امام علی(ع) و روز پدر، اظهار کرد: هر ساله مراسم معنوی اعتکاف ویژه دانش آموزان در سطح مساجد استان را داشتیم که امسال با توجه به مجازی بودن فعالیت آموزشی مدارس و وضعیت قرمز کرونایی اکثر شهرهای استان، اعتکاف دانش آموزی را نداریم.

وی تصریح کرد: در مدارس شبانه روزی سطح استان در صورتی که دانش آموزان آمادگی شرکت در اعتکاف را داشته باشند و مدیران درخواست بدهند و نیز مدرسه از نظر وضعیت نمازخانه مناسب باشد با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند اعتکاف را برگزار کنند.

مؤمنی تولید محتوای الکترونیکی به مناسبت 13 رجب سالروز ولادت امام علی(ع) و روز پدر، برپایی محافل انس با قرآن کریم با مرکزیت دارالقرآن های آموزش و پرورش، دیدار با دانش آموزان مراکز شبه خانواده، دیدار دانش آموزان با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، دیدار دانش آموزان با سالمندان مستقر در سرای سالمندان با هدف اشاعه فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه عکاسی «پاسداشت پدران زمینی و آسمانی» در لرستان برگزار می شود

مسابقه عکاسی «پاسداشت پدران زمینی و آسمانی» در لرستان برگزار می شود