مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 01:522022-02-14بين الملل

مقاومت فلسطین: کشورهای عربی با استقبال از صهیونیست ها بی ثباتی را بیشتر می کنند


جنبش های جهاد اسلامی و حماس ضمن محکوم کردن استقبال مقامات بحرین از نخست وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی گفتند که این دیدارها تهدید و خطری برای خودشان و همه منطقه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش جهاد اسلامی در فلسطین استقبال بحرین از نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در روز دوشنبه را محکوم کرد و گفت: هر گونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و استقبال از مقامات این رژیم تشویق به ادامه تجاوز آنها علیه ملت، خاک و مقدسات فلسطین است.

این جنبش در بیانیه ای گفت: حضور هر گونه صهیونیست در هر کشور عربی هتک حرمت به سرزمین عربی است و هیچ سودی برای کشورها و ملت های اسلامی نخواهد داشت؛ بلکه تهدید و خطری را برای کشورهایمان به ارمغان می آورد.

جهاد اسلامی تصریح کرد: جاه طلبی ها و رویاهای فرزندان صهیون و کینه های تلمودی آنها نسبت به ملت های ما که عادی سازی و اتحاد با این رژیم را رد می کند و دشمن دین و امت ماست، بر هیچ کسی پوشیده نیست.

جهاد اسلامی در پایان تاکید کرد: ما از ملت برادر بحرین و همه امت اسلامی می خواهیم سازش با صهیونیست ها  را همچنان رد کرده و  همه سازشکاران و همپیمانان با دشمن صهیونیست را محکوم کنند، چرا که این ملت ها هستند که اصیل و ماندگار و بیانگر وجدان امت و اصول و آرمان های آن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت فلسطین: کشورهای عربی با استقبال از صهیونیست ها بی ثباتی را بیشتر می کنند

مقاومت فلسطین: کشورهای عربی با استقبال از صهیونیست ها بی ثباتی را بیشتر می کنند