مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 09:122022-02-15اقتصادي

تلاش برای ریل گذاری 60 کیلومتر مسیر بحرانی راه آهن اردبیل


تلاش می کنیم تا مسیر بحرانی و گلوگاهی راه آهن اردبیل – میانه را به طول 60 کیلومتر اجرایی کنیم تا خط ریلی اردبیل – میانه تکمیل و راه اندازی شود.

- ، سیدحامد عاملی شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی در اردبیل اظهار کرد: با حضور در سازمان برنامه و بودجه و سایر وزارتخانه ها در این چهار ماه سعی کردیم تا برای پروژه های زیرساختی استان به ویژه راه و راه آهن منابع مورد نیاز را تأمین کنیم و در بودجه 1401 از ردیف های ملی برای این پروژه ها منابع مورد نیاز در نظر گرفته شده است.

وی سختی کار احداث راه آهن را یادآور شد و خاطرنشان کرد: 60 کیلومتر مسیر راه آهن شامل تونل ها و پل ها منطقه بحرانی است که حتی در چند مورد حفاری تونل آغاز نشده و قطعاً اجرای این مسیر زمان بر خواهد بود.

استاندار اردبیل افزود: در این چهار ماه سعی کردیم تا از برگشت منابع اعتباری بهسازی فرودگاه اردبیل جلوگیری کرده و با همکاری پیمانکار این پروژه زیرساختی را به سرانجام برسانیم.

عاملی احداث مسیر پارس آباد به سه راهی مشگین و اتصال آن به محور اردبیل – سرچم را به عنوان محور مواصلاتی اصلی استان یادآور شد و بیان کرد: در کنار توسعه بزرگراه ها تجهیز و بهسازی فرودگاه اردبیل، اتصال راه آهن اردبیل به پارس آباد و پیوستن آن به خط ریلی آذربایجان به عنوان یک پروژه استراتژیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای ریل گذاری 60 کیلومتر مسیر بحرانی راه آهن اردبیل

تلاش برای ریل گذاری 60 کیلومتر مسیر بحرانی راه آهن اردبیل