مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 09:522022-02-15اقتصادي

فاز دوم کابل باختر سال آینده به بهره برداری می رسد


به گفته رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه فاز دوم مجموعه کابل باختر نیمه دوم سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

- فاز دوم "کابل باختر" سال آینده به بهره برداری می رسد ایسنا/کرمانشاه به گفته رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه فاز دوم مجموعه "کابل باختر" نیمه دوم سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

محسن دارابی در حاشیه بازدید نماینده کرمانشاه از تعدادی از واحدهای صنعتی کرمانشاه، از طرح توسعه کارخانه کابل باختر یاد کرد که عملیات اجرایی آن آغاز شده و ادامه داد: بخش زیادی از تجهیزات مورد نیاز خط تولید این بخش نیز خریداری شده است.

وی افزود: فاز توسعه در جوار فاز اصلی کارخانه احداث خواهد شد که سرمایه گذاری برآورد شده برای آن حدود هزار میلیارد ریال است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه اشتغالزایی که در طرح توسعه کابل باختر فراهم خواهد شد را 110 نفر اعلام و خاطرنشان کرد: با اجرای طرح توسعه، ظرفیت تولید این مجموعه نیز به دو برابر افزایش خواهد یافت.

دارابی با بیان اینکه این مجموعه هم اکنون 3600 تن در سال تولید دارد، گفت: با اجرای طرح توسعه این میزان به حدود هشت هزار تن در سال افزایش خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز دوم کابل باختر سال آینده به بهره برداری می رسد

فاز دوم کابل باختر سال آینده به بهره برداری می رسد