مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 10:022022-02-15فرهنگي

کسانی که دغدغه انقلاب دارند داستان های نادر ابراهیمی را بخوانند


محمدرضا رهبرپور می گوید بزرگسالان و خصوصاً مسئولان کشور می توانند داستان های کودک و نوجوان نادر ابراهیمی را بخوانند و کسانی که دغدغه انقلاب دارند باید این داستان ها را بخوانند.

- ، گروه فرهنگ و اندیشه_ فاطمه میرزاجعفری: نادر ابراهیمی را بیشتر به واسطه فعالیت هایش در زمینه داستان نویسی می شناسند و شاید کمتر کسی باشد که بداند او در عرصه ادبیات کودک و نوجوان هم قلم بسیار رسایی داشته است و خالق بیش از 50 اثر تألیفی برای کودک و نوجوانان است.

او علاوه بر تألیف، دو کتاب آدم آهنی و از پنجره نگاه کن را نیز ترجمه کرده است و همچنین کار تألیف و ترجمه، تصویرگری را نیز انجام داده است.

نادر ابراهیمی در حوزه ادبیات بزرگسال هم دارای تالیفات متعددی است.

او با سه گانه عاشقانه خود به ویژه کتاب یک عاشقانه آرام شناخته می شود؛ در حالی که او بیش از 30 جلد کتاب در زمینه های مختلف را به نگارش درآورده است.

اما برای آشنایی بیشتر مخاطبان با آثار حوزه کودک و نوجوان نادر ابراهیمی در میزگرد بررسی آثار انقلابی و کودک و نوجوان نادر ابراهیمی با محمدرضا رهبرپور، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی و محبوبه صولتی، روانشناس که هر دو بر روی آثار نادر ابراهیمی تحقیق و پژوهش بسیار زیادی داشته اند گفت و گویی داشتیم که بخش اول آن در نادر ابراهیمی به شدت وطن پرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسانی که دغدغه انقلاب دارند داستان های نادر ابراهیمی را بخوانند

کسانی که دغدغه انقلاب دارند داستان های نادر ابراهیمی را بخوانند