مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 10:172022-02-15سياسي

دستمزد کارگران باید عادلانه، منظم و بدون تأخیر پرداخت شود


استخدام بر اساس رابطه باعث مشکل نیروهای مازاد در اغلب ادارات این شهرستان از جمله شهرداری های الشتر و فیروزآباد شده است که بر اساس قانون باید تعدیل شوند.

- ایسنا/لرستان فرماندار سلسله گفت: استخدام بر اساس رابطه باعث مشکل نیروهای مازاد در اغلب ادارات این شهرستان از جمله شهرداری های الشتر و فیروزآباد شده است که بر اساس قانون باید تعدیل شوند.

مسلم مرادی در جلسه کمیسیون کارگری سلسله با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه دستمزد کارگران باید عادلانه، منظم و بدون تأخیر پرداخت شود، اظهار کرد: شهرداری ها در سال های اخیر بدون ضابطه و براساس رابطه عمل کرده اند و بیشترین مشکلات کارگری در شهرستان مربوط به این نهادها است.

مرادی با تأکید بر اینکه روسای ادارات و شهرداران باید از این تاریخ به بعد در استخدام های خود پاسخگو باشند عنوان کرد: باوجود پذیرش عناوین سنگین مسئولیتی اما در عمل کار خاصی از سوی برخی مشاهده نمی شود و همین امر موجب بیشترین ضربه به قشر مظلوم کارگر شده است.

فرماندار سلسله تصریح کرد: در اغلب ادارات، خروجی کاری مناسبی نداریم بنابراین باید تمام قراردادهای جدید شرکت ها و پیمانکاران ادارات شهرستان و شهرداری ها به منظور جلوگیری از تضییع حقوق کارگران براساس قانون و دقیق باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستمزد کارگران باید عادلانه، منظم و بدون تأخیر پرداخت شود

دستمزد کارگران باید عادلانه، منظم و بدون تأخیر پرداخت شود