مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 11:122022-02-15سياسي

بهره برداری از فرودگاه جزیره تنب بزرگ با حضور سردار تنگسیری


با حضور سردار تنگسیری و تعدادی از مسئولین کشور و با انجام پرواز ملی، بهره برداری رسمی از فرودگاه امام علی (ع) جزیره تنب بزرگ انجام شد.

- با حضور سردار تنگسیری و تعدادی از مسئولین کشور و با انجام پرواز ملی، بهره برداری رسمی از فرودگاه امام علی (ع) جزیره تنب بزرگ انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز، فرودگاه امام علی (ع) جزیره تنب بزرگ در جنوب کشور با حضور سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و مهندس محمدی بخش معاون وزیر راه و شهر سازی و رییس سازمان هواپیمایی کشوری مورد بهره برداری قرار گرفت.

عملیات اجرایی فرودگاه امام علی(ع) جزیره تنب بزرگ توسط نیروی دریایی سپاه به اتمام رسید و اولین پرواز ملی از تهران به مقصد تنب بزرگ صورت گرفت و این فرودگاه به بهره برداری رسمی رسید.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری با ابراز تقدیر و تشکر از همکاری وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری گفت: همت جهادی و انقلابی وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان هواپیمایی کشوری موجبات خرسندی مردم این جزیره استراتژیک را در ایام خجسته فراهم آورد.

سردار تنگسیری افزود: سکونت مردمی جزایر و مردمی شدن امنیت این جزایر با حضور فعال آنان انجام می شود و باید همه کمک کنند این اتفاق میمون و مبارک با راه اندازی خطوط پروازی مستمر و منظم ادامه یابد و این کمتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از فرودگاه جزیره تنب بزرگ با حضور سردار تنگسیری

بهره برداری از فرودگاه جزیره تنب بزرگ با حضور سردار تنگسیری