مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 11:322022-02-15سياسي

دانشگاه خوارزمی میزبان اولین همایش بین المللی حکمرانی


رییس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه خوارزمی از ارسال 189 چکیده مقاله به اولین همایش بین المللی حکمرانی و کشورداری خبر داد و گفت: در این همایش طیف گسترده ‏ای از مسائل حکمرانی نظیر حکمرانی امنیت ملی، - حکمرانی اقتصادی و توسعه، حکمرانی فرهنگی و اجتماعی، حکمرانی حقوقی و قضایی، حکمرانی محیط زیست و حکمرانی فضای مجازی در ایران مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر غلامرضا کریمی ضمن بیان این مطلب گفت: اولین همایش بین المللی حکمرانی و کشورداری در ایران روز 28 بهمن 1400 در دانشگاه خوارزمی به صورت حضوری و مجازی برگزار می گردد.

وی در ادامه تصریح کرد: تجربه ها و اقدامات گسترده صورت گرفته در طول 43 سال مدیریت جمهوری اسلامی فرصت مناسبی است که در فضایی عالمانه و نقادانه نوع حکمرانی و کشورداری مبتنی بر نظام مردم سالاری دینی مورد بررسی و تجزیه و تحلیل عمیق قرار گیرد.

بر همین مبنا همایش بین المللی حکمرانی و کشورداری در ایران را در حال برگزاری هستیم تا اساتید و نخبگان کشور و جهان بتوانند ضمن نقد و ارزیابی عملکردهای گذشته، مسیرهای مناسب تر حکمرانی و کشورداری را پیش روی جامعه، دولت و نظام سیاسی قرار دهند.

استاد روابط بین الملل دانشگاه خوارزمی گفت: ما به پوست انداری در عرصه کشور داری نیاز داریم و اگر تاکنون بخش های از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه خوارزمی میزبان اولین همایش بین المللی حکمرانی

دانشگاه خوارزمی میزبان اولین همایش بین المللی حکمرانی