مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 12:022022-02-15فرهنگي

درخواستِ کاظم هژیرآزاد برای میدان دادن به کاربلد های تلویزیون


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رهایم نکن و نزدیکی های بهشت و چند کارِ دیگر جزو آخرین کار های مهلب مختارنامه و هنرمند با دانش سریال های تاریخی و مذهبی تلویزیون و پای ثابت تله تئاتر های رسانه ملی، - بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون ابراز امیدواری کرد که مسئولین جدید صدا و سیما بتوانند قدیمی ها را دوباره به جام جم برگردانند و تله تئاتر هم رونق بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رهایم نکن و نزدیکی های بهشت و چند کارِ دیگر جزو آخرین کار های مهلب مختارنامه و هنرمند با دانش سریال های تاریخی و مذهبی تلویزیون و پای ثابت تله تئاتر های رسانه ملی، کاظم هژیرآزاد است که این روز ها در دو سریال بی نشان راما قویدل و بی همگان بهرنگ توفیقی ایفای نقش می کند.

او درباره بازگشت چهره های محبوب و قدیمی ها به رسانه ملّی گفت: امیدوارم که این طور شود؛ من خودم یکی از همان قدیمی ها هستم.

سال ها تئاتر، سینما و تلویزیون کار کردم و فقط این را می دانم که کارگردان ها، نویسندگان و بازیگران خوبی داریم که جایشان در جام جمِ صدا و سیما خالی است.

هژیرآزاد افزود: باید این سرمایه ها که سال ها تلویزیون برای آن ها و آن ها برای تلویزیون زحمت کشیده اند دوباره برگردند و به کار گرفته شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواستِ کاظم هژیرآزاد برای میدان دادن به کاربلد های تلویزیون

درخواستِ کاظم هژیرآزاد برای میدان دادن به کاربلد های تلویزیون