مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 12:072022-02-15سياسي

هشدار مقام قضایی درباره فرار احتمالی صاحبان نفوذ از مجازات


رییس کل دادگستری استان تهران نسبت فرار احتمالی صاحبان نفوذ از مجازات با تمارض به بیماری هشدار داد و گفت: ممکن است افرادی با تمارض و ادعای ابتلا به برخی از بیماری ها در صدد سوءاستفاده از گواهی پزشکی به عنوان ابزاری برای فرار از مجازات و کیفر باشند.

- رییس کل دادگستری استان تهران نسبت فرار احتمالی صاحبان نفوذ از مجازات با تمارض به بیماری هشدار داد و گفت: ممکن است افرادی با تمارض و ادعای ابتلا به برخی از بیماری ها در صدد سوءاستفاده از گواهی پزشکی به عنوان ابزاری برای فرار از مجازات و کیفر باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست شورای کاهش جمعیت کیفری و ساماندهی زندانیان با حضور علی القاصی مهر رییس کل دادگستری استان تهران و سایر مسئولان قضایی استان تهران در سالن ولایت مجتمع امام خمینی (ره) برگزار شد.

القاصی مهر در ابتدای این نشست با تبریک ایام و اعیاد گذشته و پیش رو با بیان اینکه این جلسه در راستای پیگیری امور زندانیان و جمعیت کیفری استان است، گفت: بنا بر دستورالعمل کاهش جمعیت کیفری، این شورا باید هر ماه حداقل یک جلسه پیرامون سیاست گذاری و برنامه ریزی در خصوص جمعیت کیفری استان داشته باشد.

اقدامات پیشگیرانه در حوزه زندان از اهمیت ویژه ای برخوردار است رییس کل دادگستری استان تهران با اشاره به آسیب های موجود در حوزه زندان بر لزوم پیگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مقام قضایی درباره فرار احتمالی صاحبان نفوذ از مجازات

هشدار مقام قضایی درباره فرار احتمالی صاحبان نفوذ از مجازات