مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 12:272022-02-15فرهنگي

برگزیدگان جشنواره کالا و محصولات فرهنگی معرفی شدند


در نخستین جشنواره کالاها و محصولات فرهنگی استان تهران که مانند سال های گذشته توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد بازی های «حامی ایمنی» و «طوطی و بقال» رتبه اول و سوم را کسب کردند.

- ، جشنواره فیروزه مانند سال های گذشته برای معرفی و انتخاب برترین کالاهای فرهنگی و اسباب بازی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در دو بخش جداگانه اسباب بازی و نوشت افزارهای تولید شده در تمامی استان ها برگزار شد.

بازی های رومیزی حامی ایمنی و طوطی و بقال از سوی هیأت داوران این جشنواره موفق به کسب رتبه اول و سوم این رویداد شدند؛ بر اساس رأی هیأت داوران، بازی رومیزی حامی ایمنی محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران موفق به دریافت رتبه اول بخش اسباب بازی به خاطر نگاه ویژه به آموزش و ترویج فرهنگ همکاری، همیاری و مشارکت شهروندان در مسائل شهری و اجتماعی، طراحی فرایند مناسب بازی، تصویرسازی مناسب از پاسداشت اقدام های ارزشمند قشر آتش نشانان شد.

این بازی که توسط شهاب محسنین طراحی شده، کودکان و نوجوانان را با مأموریت ها و وظایف تلاش گران این عرصه آشنا می کند.

همچنین سرگرمی طوطی و بقال محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مجموعه دواره (خانه طراحی ایده) نیز رتبه سوم بخش سرگرمی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان جشنواره کالا و محصولات فرهنگی معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره کالا و محصولات فرهنگی معرفی شدند