مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 13:122022-02-15سياسي

از سه برابر شدن بستری کرونایی ها تا تلفات بیشتر در میان واکسن نزده ها


دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی گفت: موارد بستری مبتلایان به کرونا در بیمارستان های استان نسبت به هفته اول بهمن جاری بیش از سه برابر شده و آمارها نشان می دهد فوتی های ناشی از کرونا در میان افرادی است که واکسیناسیون خود را به طور کامل انجام نداده اند.

- دبیر ستاد دانشگاهی کنترل کرونا در خراسان جنوبی مطرح کرد: از سه برابر شدن بستری کرونایی ها تا تلفات بیشتر در میان واکسن نزده ها ایسنا/خراسان جنوبی دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی گفت: موارد بستری مبتلایان به کرونا در بیمارستان های استان نسبت به هفته اول بهمن جاری بیش از سه برابر شده و آمارها نشان می دهد فوتی های ناشی از کرونا در میان افرادی است که واکسیناسیون خود را به طور کامل انجام نداده اند.

غلامرضا شریف زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: متوسط روزانه موارد مثبت ابتلا به کرونا در هفته اول بهمن 257 نفر بود که هفته گذشته به 901 نفر رسید و رشد 2.

5 برابری دارد.

وی بیان کرد: متوسط موارد بستری کرونا مثبت در هفته اول بهمن ماه 22 نفر بوده که با افزایش 322 درصدی به 93 نفر در هفته گذشته رسیده است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تصریح کرد: متوسط روزانه بستری بیماران با علائم تنفسی در بیمارستان های استان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سه برابر شدن بستری کرونایی ها تا تلفات بیشتر در میان واکسن نزده ها

از سه برابر شدن بستری کرونایی ها تا تلفات بیشتر در میان واکسن نزده ها