مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 13:322022-02-15اجتماعي

جذب و پوشش تارکین تحصیل از اولویت های آموزش و پرورش کردستان است


اهتمام و تلاش برای جذب و پوشش تارکین تحصیل را یک اقدام ارزشمند و از مهم ترین اولویت های کاری عنوان کرد که باید در سطح شهرستان ها و مناطق پیگیری شود.

- ایسنا/کردستان مدیرکل آموزش و پرورش گفت: اهتمام و تلاش برای جذب و پوشش تارکین تحصیل را یک اقدام ارزشمند و از مهم ترین اولویت های کاری عنوان کرد که باید در سطح شهرستان ها و مناطق پیگیری شود.

رشید قربانی، در گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق تابعه استان که در باشگاه فرهنگیان سنندج برگزار شد با اشاره به قطعی شدن اجرای رتبه بندی معلمان، مهم ترین اولویت کاری و گفتمان مشترک مجموعه را روشنگری موضوع با بهره گیری از ظرفیت های مختلف عنوان کرد.

قربانی هدف از برگزاری این نشست را بررسی فعالیت آموزشی و تربیتی مدارس، مسائل جاری و هماهنگی و برنامه ریزی به منظور جبران کم آموزی دانش آموزان و مدیریت زمان باقی مانده از سال تحصیلی عنوان کرد.

وی با اشاره به شرایط کرونا و آموزش دانش آموزان به صورت غیر حضوری و عقب افتادگی تحصیلی، افزایش آمار دانش آموزان تکرار پایه را از عواقب شرایط حاکم دانست و بیان کرد: کم آموزی باعث مردودی و بعضاً ترک تحصیل دانش آموزان می شود که ضرورت دارد به این موضوع توجه خاص صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب و پوشش تارکین تحصیل از اولویت های آموزش و پرورش کردستان است

جذب و پوشش تارکین تحصیل از اولویت های آموزش و پرورش کردستان است