مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 13:372022-02-15سياسي

تحقق جهاد تبیین با توجه به آموزه های علی گونه امکان پذیر است


دبیر بیانیه گام دوم انقلاب دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: جهاد تبیین لازمه استمرار و ادامه آموزه های انقلاب است و لازمه توجه به این امر عدم بی تفاوتی به آموزه هایی است که اهل بیت(ع) در اختیار ما نهاده اند؛ - ایسنا/خراسان جنوبی دبیر بیانیه گام دوم انقلاب دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: جهاد تبیین لازمه استمرار و ادامه آموزه های انقلاب است و لازمه توجه به این امر عدم بی تفاوتی به آموزه هایی است که اهل بیت(ع) در اختیار ما نهاده اند؛ یکی از این آموزه ها نهج البلاغه است.

حجت الاسلام سیدرضا هاشمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: دستاوردهای انقلاب به معنای توجه به اموری است که ریشه در قرآن و اسلام دارد.

وی بیان کرد: جهاد تبیین که اکنون در 43 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی به آن اشاره شده به معنای عدم بی تفاوتی نسبت به یکدیگر است ؛ همان معنایی که امام علی(ع) در نهج البلاغه بدان اشاره دارد که خدا را فراموش نکنید، شما با خدا عهد و پیمان دارید.

هاشمی تصریح کرد: این جهاد لازمه استمرار و ادامه آموزه های انقلاب است و لازمه توجه به این امر عدم بی تفاوتی به آموزه هایی است که اهل بیت(ع) در اختیار ما نهاده اند؛ یکی از این آموزه ها نهج البلاغه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق جهاد تبیین با توجه به آموزه های علی گونه امکان پذیر است

تحقق جهاد تبیین با توجه به آموزه های علی گونه امکان پذیر است