مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 13:422022-02-15اقتصادي

توزیع میوه شب عید با 25 درصد زیر قیمت بازار


براساس دستور العمل های سیب خریداری شده با میانگین قیمت 85 تا 100 هزار ریال تهیه شده که از تولیدات ممتاز کوهپایه ای هستند.

- مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی، از توزیع میوه شب عید با 25 درصد زیرقیمت بازار به صورت آنلاین خبر داد و گفت: امسال توزیع میوه به صورت هوشمند و در کلانشهرها، درب منازل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ اسماعیل قادری فر در گفت وگویی با رد خبر خرید گران سیب و پرتقال شب عید بیان کرد: سازمان مرکزی تعاون روستایی، سیب درجه یک کوهپایه را بین 8500 تا 9500 تومان و پرتقال را بین 7500 تا 8500 تومان و صرفا از باغداران، سورتینگ داران مجاز و سردخانه داران تحت پوشش تشکل ها خریداری می کنیم.

وی با بیان اینکه 50 تا 60 درصد سیب شب عید از محصولات تولیدی باغداران آذربایجان غربی خریداری شده، افزود: براساس دستور العمل های سیب خریداری شده با میانگین قیمت 85 تا 100 هزار ریال تهیه شده که از تولیدات ممتاز کوهپایه ای هستند.

قادری فر موضوع خرید میوه با قیمت بالاتر از واسطه ها را تکذیب کرد و گفت: میوه شب عید طبق دستورالعمل مصوب ستاد تنظیم بازار و شورای قیمت گذاری محصولات اساسی کشاورزی از باغداران و سردخانه داران خریداری می شود.

وی با بیان اینکه قیمت عرضه محصولات هنوز تعیین نشده، افزود: محصولات خریداری شده برای تنظیم بازار شب عید از نوع درجه یک بوده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع میوه شب عید با 25 درصد زیر قیمت بازار

توزیع میوه شب عید با 25 درصد زیر قیمت بازار