مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 14:022022-02-15اقتصادي

اختصاص 300 میلیارد ریال اعتبار برای احداث و تجهیز مدارس بیله سوار


جهاد مدرسه سازی در شهرستان ادامه دارد و امسال 300 میلیارد ریال اعتبار جهت احداث مدارس در بخش های تابعه بیله سوار از طریق نوسازی مدارس اختصاص یافته است.

- ایسنا/اردبیل سرپرست فرمانداری بیله سوار گفت: جهاد مدرسه سازی در شهرستان ادامه دارد و امسال 300 میلیارد ریال اعتبار جهت احداث مدارس در بخش های تابعه بیله سوار از طریق نوسازی مدارس اختصاص یافته است.

صاحبعلی اصغری 26 بهمن در مراسم کلنگ زنی این مدارس اظهار کرد: مدرسه 2 کلاسه در روستاهای گلی بلاغی، سمیکلو، الهویردی قشلاقی، غریب حاجی و دمیروف با اعتبار 13 میلیارد و 500 میلیون ریال و سه کلاسه در روستاهای خاکریز و اجاق قشلاقی به ارزش 18 میلیارد ریال و 6 کلاسه در روستای انجیرلو بخش مرکزی به ارزش 35 میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

وی گفت: تعداد 7 مدرسه نیز با همکاری سازمان نوسازی مدارس و خیرین در بخش قشلاق دشت جعفرآباد کلنگ زنی شد که در روستاهای دمیرچی خرابسی، میروردی و قباد کندی 2 کلاسه و در روستاهای بالابیگلو، غلامحسین کندی، ملی کندی و حضرت قلی طوماری یک کلاسه ایجاد می شود.

سرپرست فرمانداری بیله سوار افزود: دولت عزم راسخی برای تقویت نهضت مدرسه سازی دارد و تاکید استاندار نیز بر نوسازی مدارس و جمع آوری مدارس کانکسی در استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 300 میلیارد ریال اعتبار برای احداث و تجهیز مدارس بیله سوار

اختصاص 300 میلیارد ریال اعتبار برای احداث و تجهیز مدارس بیله سوار