مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 14:022022-02-15سياسي

سفر راهیان نور به شرط مناسب شدن شرایط کرونایی برقرار خواهد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان اظهار کرد: رحمدل بامری در نشست راهیان نور با گرامیداشت سالروز ولادت باسعادت امام علی(ع) و روز مرد اظهارداشت: تصمیمات ستاد راهبردی و سند مصوب برای راهیان نور به عنوان نخستین نشست راهبردی با این موضوع اتخاذ شد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: راهیان نور به عنوان یک دانشگاه انسان ساز و یک کار ماندگار عملی محسوب می شود.

  وی تصریح کرد: شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان عزیز میراثی را برای ما به ارمغان آوردند که باید روح و فکرمان از این میراث گرانبها تغذیه کند.

بامری ادامه داد: جامعه ما باید از فضایل معنوی راهیان نور نهایت استفاده را ببرد و اهداف شهدا و امام شهدا را از این مسیر به نسل های آینده انتقال دهیم که یکی از این راه ها برگزاری سفر معنوی راهیان نور است.

وی بیان کرد: مردم، بسیجیان، کارمندان، روحانیون و دانشجویان از فرصت سفر راهیان نور استفاده کنند زیرا این فرصتی است که باید همه آن را قدر نهاده و جان و دل و فکرمان را جلا دهیم.

وی ادامه داد: اقشار مختلف جامعه باید با فضایل معنوی سفر راهیان نور آشنا شده و بدانند که شهدا ازجان خود به خاطر این خاک گذشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر راهیان نور به شرط مناسب شدن شرایط کرونایی برقرار خواهد شد

سفر راهیان نور به شرط مناسب شدن شرایط کرونایی برقرار خواهد شد