مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 14:072022-02-15سياسي

لبخند احسان در اردبیل اجرا شد


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان اردبیل گفت: طرح لبخند احسان با حمایت و پشتیبانی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان اردبیل اجرایی و عملیاتی شد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان اردبیل گفت: طرح لبخند احسان با حمایت و پشتیبانی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان اردبیل اجرایی و عملیاتی شد.

افتخاری در مراسم آغازین طرح لبخند احسان در اردبیل اظهار کرد: در قالب این طرح خدمات دندانپزشکی به صورت رایگان به مدت یک سال برای خانواده های نیازمند در مناطق محروم ارائه می شود.

وی تصریح کرد: این طرح با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام و دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اجرا شده و ما شاهد تأمین تجهیزات و امکانات برای گروه های جهادی هستیم تا زمینه اجرای این طرح را به شکل مطلوب و مناسب در سطح استان فراهم کنند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان اردبیل گفت: دانشکده دندانپزشکی با تشکیل گروه های جهادی سعی دارند تا در قالب طرح لبخند احسان به خانواده های نیازمند خدماتی را ارائه کنند که قطعا این خدمات مورد رضایت و توجه مردم خواهد بود.

افتخاری خدمات دندانپزشکی را جز خدمات گران قیمت اعلام کرد و افزود: با توجه به اینکه بیمه های درمانی و حتی تکمیلی حمایت های لازم را در ارائه خدمات دندانپزشکی نمی کنند، ما تصمیم گرفتیم ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لبخند احسان در اردبیل اجرا شد

لبخند احسان در اردبیل اجرا شد