مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 14:472022-02-15سياسي

ابعاد شخصیتی حضرت امیرالمؤمنین در جامعه تبیین شود


امام علی(ع) عامل اتحاد بین مسلمانان است و پیروی از زندگی این امام همام و اهل بیت(ع) نقش مهمی در تشکیل امت واحده اسلامی دارد لذا ضروری است که ابعاد شخصیتی این حضرت در جامعه تبیین شود.

- ماموستا عبدالرحمن خدایی امام جمعه بانه در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: حضرت علی(ع) اسوه ای جامع و انسانی و الگویی همیشه جاودان برای  جامعه بشریت است.

امام جمعه بانه تصریح کرد: ابعاد شخصیتی امیرالمؤمنین امام علی(ع) باید بیش از پیش در جامعه تبیین شود چرا که حضرت علی(ع) یکی از بزرگمردان و برجسته ترین شخصیت های عالم اسلامی است.

وی اضافه کرد: امام علی(ع) عامل اتحاد بین مسلمانان است و پیروی از زندگی این امام همام و اهل بیت(ع) نقش مهمی در تشکیل امت واحده اسلامی دارد.

ماموستا خدایی با اشاره به اینکه تفسیر قرآن، عدالت و تقوا را باید در سیره و منویات امام علی(ع) جستجو کنیم، عنوان کرد: امام علی(ع) نمونه کاملی از زهد، تقوی و انفاق بودند.

وی با اشاره به اینکه در مورد شخصیت و جایگاه والای حضرت علی(ع) در کتاب های اهل سنت بسیار توجه شده است، گفت: پیامبر مکرم اسلام علاقه زیادی به امام علی(ع) داشتند تا جایکه می فرمودند من شهر علم هستم و علی دروازه این شهر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابعاد شخصیتی حضرت امیرالمؤمنین در جامعه تبیین شود

ابعاد شخصیتی حضرت امیرالمؤمنین در جامعه تبیین شود