مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 14:572022-02-15سياسي

طرح نظام پرداخت همسان کارکنان دولت در سال 1401 اجرایی می شود


طرح نظام پرداخت همسان کارکنان دولت، تدوین و در سال 1401 اجرایی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در نشست صمیمی با فرهنگیان شهرستان تربت حیدریه ، ضمن تقدیر از تلاش صادقانه معلمان و فرهنگیان استان خراسان رضوی در راه علم و دانش و تربیت آینده سازان کشور، اظهار کرد: نگاه جامعه به معلمان است، اگر معلمان نبودند امروز شاهد حضور دانشمندان ایرانی در حوزه های مختلف هسته ای، سلول های بنیادین و.

نبودیم.

وی با اشاره به جایگاه مهم رسانه در نظام آموزشی کشور، تصریح کرد: رسانه ها، یکی از ارکان مهم فرآیند تعلیم و تربیت هستند که باید با برجسته سازی فعالیت های معلمان، اختراعات و نوآوری های دانش آموزان و ایثار و نیکوکاری اولیا و خیّرین نیک اندیش، در جهت بالندگی جامعه، نقش آفرینی کنند.

وزیر آموزش و پرورش افزود: میزان کار مفید و مؤثر معلمان نسبت به سایر کارکنان دولت بیشتر است و این مهم در ایام شیوع ویروس کرونا با توجه به حجم بالای فعالیت آنها در ارائه آموزش های مجازی، مضاعف شده است.

نوری به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در حوزه آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: میانگین سرانه فضای آموزشی به ازای هر دانش آموز در ابتدای انقلاب کمتر از 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نظام پرداخت همسان کارکنان دولت در سال 1401 اجرایی می شود

طرح نظام پرداخت همسان کارکنان دولت در سال 1401 اجرایی می شود