مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 15:322022-02-15بين الملل

اتحادیه صرافان هرات: آمریکا ثابت کرد هیچ­گاه دوست افغانستان نخواهد بود


در 20 سال گذشته با حضور آمریکا در افغانستان تنها رنج و بدبختی نصیب شهروندان شد و حالا هم مصادره کردن سرمایه های مردم افغانستان از سوی آمریکا نشان می دهد که آنها هیچ­گاه دوست ما نخواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، سرقت آشکار ثروتمندترین کشورجهان از افغانستان، به دنبال تصمیم ظالمانه آمریکا مبنی بر مصادره کردن ذخایر ارزی افغانستان، واکنش ­های گسترده ای را در داخل و خارج از افغانستان در پی داشت.

اتحادیه صرافان هرات به رسم اعتراض به تصمیم اخیر رییس جمهور آمریکا مبنی بر مصرف 3 میلیارد و 500 میلیون دلار برای کمک به خانواده های قربانیان یازدهم سپتامبر در این کشور اعتصاب کاری کرده و از سازمان های جهانی می خواهند تا با فشار بر آمریکا پول های افغانستان را به این کشور بازگردانند.

بهاءالدین رحیمی رییس اتحادیه صرافان هرات در گفت وگو با خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس گفت: به دنبال اعتصاب و اعتراض گسترده شهروندان افغانستان، امروز اتحادیه صرافان در هرات علاوه براینکه برای یک روز اعتصاب کاری کرده اند در یک نشست بزرگ اقدام اخیر رییس جمهور آمریکا را تنها یک کار ظالمانه دانسته و از سازمان های جهانی می خواهند تا آمریکا را وادار سازد  پول های مردم افغانستان را به خودشان بازگردانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه صرافان هرات: آمریکا ثابت کرد هیچ­گاه دوست افغانستان نخواهد بود

اتحادیه صرافان هرات: آمریکا ثابت کرد هیچ­گاه دوست افغانستان نخواهد بود