مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 15:572022-02-15اقتصادي

ورود دادستان و گره گشایی از ماجرای خودروهای دپو شده در شیراز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، ابتدای هفته گذشته بود که دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس از محل انبار کارخانه ایران خودرو در شیراز به صورت سرزده بازدید کرد و دستوراتی برای تعیین تکلیف خودروهای دپو شده و استیفای حقوق مشتریان صادر کرد.

سازمان صمت، تعزیرات و اداره بازرسی استان پیگیری کنند خبرگزاری فارس در هفته گذشته در خبری نوشت، دادستان شیراز در این بازدید با اعطای مهلت یک هفته ای برای تعیین تکلیف خودروهای موجود در انبار ایران خودرو شیراز، گفت: مقرر شد که بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ظرف چهار روز تعداد خودروهای موجود در پارکینگ، علل تحویل نشدن، وضعیت میزان ورودی و موجودی قطعات در انبارها و مدت زمان ماندگاری خودروها را استخراج و به دادستانی شیراز ارائه کنند.

بحرینی تصریح کرد: اداره کل تعزیرات استان نیز موضوعات مالی و همچنین کوتاهی در عرضه و  توزیع کالا، اهمال، احتکار و امتناع از فروش را بررسی و در صورت اهمال در مسیر قانونی، نسبت به اجرای مقررات اقدام خواهد کرد.

وی همچنین به اداره بازرسی استان فارس تأکید کرد نسبت به بررسی قصور و ترک فعل احتمالی مدیران در خصوص تأمین نشدن برنامه ریزی شده قطعات و ترک فعل مسئولان این واحد تولیدی و شرکت متبوع، تحقیقات جامعی را در دستور کار قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دادستان و گره گشایی از ماجرای خودروهای دپو شده در شیراز

ورود دادستان و گره گشایی از ماجرای خودروهای دپو شده در شیراز