مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 16:172022-02-15سياسي

تمدن نوین اسلامی را در گام دوم انقلاب ایجاد کنیم


دبیر کل حزب موتلفه اسلامی ضمن تاکید بر اینکه باید تمدن نوین اسلامی را در گام دوم بسازیم، گفت: باید جامعه ای نمونه ایجاد کنیم که پر از رفاه، اقتدار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، اسدالله بادامچیان دبیر کل حزب موتلفه اسلامی عصر امروز در کنگره جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران با بیان اهمیت گام دوم انقلاب اسلامی گفت: دولت قبل مشکلات فراوانی در حوزه اقتصادی، مسکن، روابط خارجی و .

ایجاد کرد و نسبت به آن نقد داشته و داریم و همچنین نارضایتی بسیاری به خاطر تفکر غربی ایجاد در آن دولت ایجاد شد.

وی افزود: دوره بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و در حال حاضر در وضعیت دیگری هستیم که باید مشکلات را با تدبیر مرتفع ساخت و دولت کنونی به دنبال حل مشکلات است و در وضعیت کرونا تفاوت مدیریت دولت کنونی و سابق مشخص شد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی عنوان کرد: دولت تا جایی که می تواند به دنبال حل مسائل معیشتی است و حل مشکلات به راحتی نیست و باید حوصله کرد و وقتی با سیاست های غلط بانک مرکزی و دولت گذشته دلار 3 هزار تومانی، سی هزار تومان شد، نمی توان انتظار داشت تا قیمت ها به سرعت کاهش یابد.

وی با اشاره به دوره پیش روی فعالیت های سیاسی و حزبی و اهمیت مشارکت همه جانبه در اجرای بیانیه گام دوم رهبر انقلاب، گفت: جامعه اسلامی حامیان کشاورزی برای مجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدن نوین اسلامی را در گام دوم انقلاب ایجاد کنیم

تمدن نوین اسلامی را در گام دوم انقلاب ایجاد کنیم