مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 17:222022-02-15بين الملل

حمایت ترامپ از ترامپ فرانسه


دونالد ترامپ در یک تماس تلفنی از اریک زمور نامزد راست افراطی ریاست جمهوری فرانسه که به ترامپ فرانسه معروف شده، حمایت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از سایت عرب ویکلی، یکی از مقامات ارشد ستاد انتخاباتی زمور روز سه شنبه گفت، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا با اریک زمور، نامزد راست افراطی ریاست جمهوری فرانسه تماس تلفنی داشته و به او گفته است که تسلیم فشار ها نشود.

نامزدی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 اغلب به عنوان الگوی کمپین فعلی زمور، مفسر سابق برنامه گفتگوی فرانسوی، که چندین بار به دلیل تحریک نفرت نژادی و رفتار های نژادپرستانه به ویژه علیه مهاجران مسلمان محکوم شده است، ذکر می شود.

زمور تقصیر جرم و جنایت و مشکلات بیکاری در فرانسه را به گردن تعداد نامتناسبی مهاجران آفریقایی، عرب و مسلمان در فرانسه می اندازد.

به گفته گیوم پلتیه این گفتگوی تلفنی اواخر روز دوشنبه انجام شده و حدود 40 دقیقه به طول انجامیده است.

پلتیه گفته است: دونالد ترامپ به اریک زمور گفت تسلیم نشوید، محکم بمانید، شجاع باشید و افزود این تماس پس از پاسخ مثبت دفتر دونالد ترامپ به درخواست های مختلف ما انجام شد.

زمور مانند ترامپ، به دنبال این است که خود را به عنوان یک فرد بیگانه نسبت به احزاب سنتی و تشکیلات سیاسی فرانسه قرار دهد و در عوض از وضعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت ترامپ از ترامپ فرانسه

حمایت ترامپ از ترامپ فرانسه