مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 17:222022-02-15اقتصادي

خیر شهرکردی درگذشت/ قربانعلی رییسی در طول حیاتش 37 پروژه خیری احداث کرد


حاج قربانعلی رییسی دهکردی خیر حوزه بهداشت و درمان، مدرسه سازی و مسکن سازی در چهارمحال و بختیاری به لقاءالله پیوست.

- فرهاد رییسی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: حاج قربانعلی با یتیمی بزرگ شد و انسان خودساخته ای بود که زندگی خود را از صفر شروع کرد و با دایر کردن اولین کارخانه یخ شهرکرد، وارد کار اقتصادی شد.

وی ادامه داد: این خیر تمام زندگی خود را از باب الحوائج حضرت عباس(ع) می دانست و اولین مدرسه ای که احداث کرد نیز باب الحوائج نامید.

رییسی افزود: حاج قربانعلی در هرجایی از استان که نیازی حس می شد، بی نام و نشان شروع به فعالیت می کرد و در قید نام و مکان نبود.

وی با بیان اینکه شادی و آسایش مردم آرزوی همیشگی این پدر نیک اندیش بوده است، اظهارداشت: این خیر فعال در حوزه بهداشت و درمان، مدرسه سازی و مسکن سازی در سن 84 سالگی به دلیل کهولت سن و بیماری سرطان درگذشت.

رییسی با اشاره به اینکه این خیر نیک اندیش 37 پروژه خیری در حوزه های مختلف به ثمر رسانده است، تصریح کرد: از جمله اقدامات حاج قربانعلی می توان به ارسال تجهیزات به جبهه در دوران جنگ تحمیلی، احداث مدرسه باب الحوائج شهرکرد، خوابگاه و ساختمان نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه شهرکرد، مشارکت در ایجاد مرکز پزشکی هسته ای، مشارکت در احداث مرکز فوق تخصصی زنان و کلینیک ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیر شهرکردی درگذشت/ قربانعلی رییسی در طول حیاتش 37 پروژه خیری احداث کرد

خیر شهرکردی درگذشت/ قربانعلی رییسی در طول حیاتش 37 پروژه خیری احداث کرد